walk of wisdom

24 mei 2016 - Molenhoek, Nederland

Hallo allemaal

Gisteren kwamen we op onze slaapplaats aan en wisten niet wat we zagen. Het was een pension voor alleen maar mannen. De eigenaar zat in Engeland en de "heren" die er waren waren ons helemaal vergeten. Er was nog een vrouwtje daar en die was dolblij dat wij er ook waren. Het is dat we helemaal door en door nat waren en dat het huis in de middle of nowhere lag want anders hadden we ons omgedraait. Boven aan gekomen en de slaapkamers zagen hadden we het niet meer. We kregen gelukkig schone lakens aangereikt, dus zelf maar even de bedden opgemaakt. Vanmorgen snel ontbeten en gauw weg.

Het was vandaag heerlijk weer om te wandelen, het zonnetje kwam er zelfs al door.Het was vandaag ook  een erg zware dag omdatvwe vooral door het Reichswald, Freudenberg naar Milsbeek en daar weer de St. Jansberg, Kiekberg en Mookerheide over moesten. 25 km bergje op en bergje af. Geen goede dag voor mijn knie en ook de beenspieren hebben het vandaag moeilijk gehad.

Nu zijn we gelukkig op onze slaapplaats waar we in luxe zijn ontvangen. Zo zie je de ene dag is niet de andere maar dat houd het ook wel weer leuk.

Nu gaan we een lekkere warme douche nemen en goed rusten voor morgen. Gelukkig hebben we morgen alles plat want we gaan naar de overasseltse vennen en dan naar Grave.

Tot morgen

1. Steph:
    24 mei 2016
    Gelukkig dat je met Jos ging wandelen.
    Voorzichtig met al die mannen!!!
    Vandaag was het heel wat beter voor jullie.
    Sterkte voor morgen.
    Steph
  2. Mieke:
    24 mei 2016
    Wat een avontuur,! Heb vandaag aan jullie gedacht. Blij dat het weer better was.
    Al twee dagen achter de rug, well done
    Good luck tomorrow.
  3. Anne-Miek:
    25 mei 2016
    vol verrassingen dus. succes met de platte etappe