walk of wisdom

26 mei 2016 - Bergharen, Nederland

Hallo allemaal

Dag 4

Na een wat onrustige nacht, we sliepen vlak langs de grote weg van grave naar den bosch, zijn we vanmorgen na een heerlijk ontbijt weer vertrokken. Het weer is nu nog mistig maar de zon komt er al gauw genoeg door dus dat wordt korte broek en t-shirt weer.

We kwamen vanuit Grave door het natuurgebied het Keent. Hier was tijdens de oorlog een vliegveld in gebruik door de gealllieerden. Hier staat ok nog een oorlogsmonument met het stilgevallen horloge van een neergestorte piloot.

Nadat we het natuurgebied hebben verlaten lopen we over de dijk naar Neerloon. We steken de Maas over naar Niftrik en veder door naar  Wijchen, We komen langs langgoed Leur, via het Hernensche bos door naar Hernen en dan aar Bergharen waar we de laatste nacht gaan doorbrengen.

Tot morgen

1. Mieke:
    26 mei 2016
    Fantastic jullie zijn weer een dag verder, de laatste loodjes enz. Maar jullie redden het zeker. Dank je boor de fotos xx
  2. Mieke:
    26 mei 2016
    Great result and well done. De laatste loodjes etc but jullie redden het zeker.
    Dank je voor de fotos xx
  3. Anne-Miek:
    27 mei 2016